Thursday, November 27, 2008

And Then Again...



You Are Mashed Potatoes



Ordinary, comforting, and more than a little predictable (Shouldn't I find that insulting?)

You're the glue that holds everyone together.
(Hmmm... Guess it depends on what kind of glue... superglue Yes! gluestick...No! )

What Part of Thanksgiving Are You?

I got this one from Dena at Green Acres. Its funny because I would have figured I was more like jellied cranberry sauce. A lot of people say they like it but at the end of the Thanksgiving feast the dish is still full and the slices of jellied berries go untouched. I guess folks want the real deal in the end... Not that I'm calling myself a big fake... just jellified and loaded with high fructose corn syrup. ;-)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Beth at Just Me - NC Beth tagged me with a game of "Six Random Things About Me!" I think I have played something similar before Here, Here, and Here.

But here are the real rules for those of you I tag. HA!

1) Link to the person who tagged you.
2) Post the rules on your blog (copy and paste 1-6).
3) Write 6 random things about yourself.
4) Tag 6 people at the end of your post and link to them.
5) Let each person know they have been tagged and leave a comment on their blog.
6) Let the tagger know when your entry is up.

OK... so since I haven't done this one specifically, here we go...

1. I am addicted to cheesy, predictable, made for TV, Christmas movies.

2. I am hot ALL THE TIME!

3. My second toe is longer than my big toe.

4. I love my DVR.

5. I can not stand the sound of whistling.

6. I watch Sesame Street almost everyday.

YAY! I tag:

Julie
Tabi
Karen
Melissa
Andi
Danella


Oh yeah...


Happy
Thanksgiving

and all that.



14 comments:

Sandy Toes said...

I love my DVR too! Another thing to be "behind" in!
-sandy toes

Jessica said...

How funny! I get to watch Sesame Street everyday too!

Mel said...

Happy Thanksgiving!!!!

"Just Me - NC Beth" said...

Happy Thanksgiving right back atcha!!

melissa said...

Hey Becky! I saw you tagged me, and unfortunatley, I can't upload the results to my blog!! I don't like that part of computers!! I will ask you about it when I see you!!! I hope you had a great day yesterday!!!

Dena @ Green Acres said...

Well at least you were something yummy like potatoes. I was icky stuffing, which is the one part of Thanksgiving I could do without. LOL

I hope you had an awesome day!!

Joyfulsister said...

LOL I love my DVR as well!!
I enjoyed reading your list you always make me smile my sistah see..
----> *smile* Oh and my mom always told me if your second toe is longer then your first toe..you normally are the controller in your marriage..
My second toe is longer then my first one lol.. hmmm!! Old wives tale??
Thank for sharing and thanks for being such a joy.

Hugz Lorie

Julie said...

Hi, Becks! :D I did your Thanksgiving quiz, but you'll have to give me a minute to get to the tag. *MmmmWah!*

kelliebean said...

Happy Thanksgiving (a couple of days later...) to you!

I was mashed potatoes, too, btw.

Andi said...

Okay, 6 random facts about me are up...prepare to be awed!

JnL4God said...

Hi Becky
Come check out my blog.
Lynn

Life with Kaishon said...

Love your cupcakes : ) So cute! So, I agree, the Bible does say that women shouldn't be in authority over men. But I wonder...is teaching in a church service being in authority over? Maybe not so much. I could be wrong though. I am just open. And learning. every. single. day : )

Karen Deborah said...

ok I'm mashed potatoes too.

Tabi said...

Okay, so I am WAY behind on my commenting!! Thanks for the tag!! I LOVE the cupcake, so cute! Wish I had caught up sooner and made some of those!! Too cute!